tirsdag 2. august 2016

Mandag i Senj, bare ablegøyer :)

Startet dagen med øs-pøs regnvær og vind med masse styrke. Vi sov så lenge vi kunne og etterpå sløvet vi på hver vår måte inntil været løyet så mye at vi kunne rusle ned til byen.
Det ble etter hvert skapelig vær, selv om det fortsatte å blåse, men du verden så festlig en kan få det med små midler en ettermiddag i Senj.


Dag og Asle var i hvert fall i den 7. himmel over denne maten. Et stort fat med sjømat og et tilsvarende stort fat med kjøttmat. Slett ikke gratis, men verdt pengene.

 Jeg ønsket meg en hatt for solens skyld. Det har jeg fått, men i grunnen har det hittil (tirsdag 2.8. kl. 9.40) vært for mye vind til å ha brukt den noe særlig.




Typisk en var-en-gang elektriker å være interessert i ledningssystemer. Særlig når de ser ut til nærmest å være knyttet sammen med sløyfe.

Siw ønsket seg badehette. Det har hun nå fått, med stor innblanding av alle involverte.








Det er ikke bare jeg som fikk meg hatt.




Det er litt skjeve døgn i denne bloggen, for nå har vi jammen kommet til en tirsdags morgen/formiddag og dette er utsikten fra terrassen rundt kl. 9.45.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar