onsdag 7. februar 2018

Kald uke i Los Narejos / Los Alcazares

For Spania å være så er dette i kaldeste laget. Det er snøvær i høyden og innover landet og nyhetene er fulle av reportasjer om unger som aker i snø, biler utenfor veibanen og andre problemer som følge av dette. Flyplassene er ikke utstyrt for å rydde snø og salte i alle deler av landet. Vi skal ikke lenger enn ca. 9 mil herfra så finner man snø som foreløpig ligger. Ifølge værmeldingen så skal dette vare t.o.m. fredag og så begynner verden sakte å bli normalt spansk igjen. Det er ikke noe stort problem, men TV'en i huset viser bare piksler. Det er bestilt en reparatør (antenna som har snudd seg antagelig), men med den farta den saken hittil har hatt så kanskje jeg kan få sett på TV før jeg reiser hjem! 

I kveld kl. 20 er det Mariachi band på det gamle Badehotellet inne i sentrum. Skal prøve å få med meg det. Kanskje blir det bilder i neste blogg?

Dagens bilder blir et sammensurium av det som er tatt siden KM reiste hjem mandag morges. Dere får spørre hvis det er noe dere lurer på.  

Det første er ihvertfall endelig et nokså vellykket bilde av disse trenings-jetflyene som suser over her hele formiddagene, ifølge KM og andre som mener å vite sånt, så heter altså denne flytypen T38. 

Det neste er kanskje spesielt til Egil, eller andre som liker beliggenheten, uavhengig av hva gata heter. 

Det siste bildet er den interne hagen på Badehotellet hvor Mariachi-konserten i kveld holdes. Tror jeg tar på meg den nyinnkjøpte boblejakka. Men synes dere ikke det er stilig der?











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar