torsdag 21. august 2014

2014 - 20.08.14 Vi er i Østerrike

  1. Vi er i Østerrike og om jeg skulle ha glemt hvorfor jeg elsker å være her på ferie, så husker jeg det ihvertfall nå. Det er jo så fotografisk skjønt og sjarmerende med hus, veggmalerier, landskap, blomster og alt som hører til. Elsker rett og slett å være her!
  2. Skjønner ikke helt hva jeg grudde så fælt for mht. å kjøre ned fra Franziskushöhe, det gikk jo helt fint faktisk. 
  3. Vi kjørte så og si hele dagen (onsdag 20.8.14) på Autobahn. Hyppige pauser, men vi fikk spist opp ca. 46 mil på den måten og kan dermed koste på oss litt bedre tid i Østerrike. 
  4. Pga. litt kaotiske tilstander i billedmappen her så har jeg mistet litt kontrollen i forhold til billedredusering, beskjæring og lagring og dagen i dag er jo egentlig slutt, så nå blir det som det blir. 


















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar